سحر قریشی
.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

بیوگرافی بازیگران » عکس های جذاب سحر قریشی, خانوادش و همسرش امید علومی + فیلم مصاحبه

 

بیوگرافی سحر قریشی :

سحر قریشی متولد 6 دی ۱۳۶۶ است و هم اکنون 30 ساله می باشد . همسر سابق او مهران اخوان ذاکری است و همسر جدیدش امید علومی خواننده مشهور کشورمون می باشد . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. او كه به گفته خودش پسر خانواده است! رابطه بسیار نزدیكی هم با برادرش دارد. سپهر برادر سحر قریشی است كه برعكس خواهرش علاقه زیادی به بازیگری ندارد!

سحر قریشی یكی از بازیگران جوانی است كه پله‌های ترقی را خیلی زود و سریع طی كرد و به یك چهره محبوب و پركار در عرصه بازیگری تبدیل شد. هرچند زندگی و حرفه او در این سال‌ها بسیار مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفت، ولی او با قدرت و تلاش به كار خود ادامه داد و هرگز تسلیم نشد تا جایی‌كه حالا با قدرت در مقابل حواشی می‌ایستد و به آنها پاسخ می‌دهد.

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

علت طلاق سحر قریشی از زبان همسر سابقش مهران اخوان ذاکری

همسر اول سحر قریشی, مهران اخوان ذاکری است و  متولد ۲۱/۵/۶۲ می باشد مهدی اخوان مهندس کامپیوتر می باشد و همچنین مدرک بین المللی آرایشگری هم گرفته است. مهدی اخوان در مصاحبه اش در مورد علت جدایی اش از سحر قریشی گفت :

همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است. اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم “دلنوازان” که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟

در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که “پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.”

 

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بیوگرافی امید علومی همسر دوم سحر قریشی

امید علومی متولد 23 آبان 1366 می باشد و هک اکنون 30 ساله میباشد. امید علومی یکی از خواننده های جوان ایرانی است که تا امروز کارهای مجاز زیادی منتشر کرده است. از او تا کنون 2 آلبوم به نام "بهونه" و "استرس" منتشر شده است. امید علومی، عاشق خرید کردن هستم و رسیدگی به خودم را خیلی دوست دارم. لباس پوشیدن و خوش‌پوشی برایم مهم است. حضورم در کار مادلینگ باعث شد که به استایل و مرتب بودن اهمیت بدهم. حضورم در هر کاری تجربه خوبی برای کارهای بعدی‌ام شده است.

سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی و امید علومی در کنار بهنوش طباطبایی

ازدواج سحر قریشی و امید علومی منتفی شد؟

سحر قریشی در مصاحبه ای اظهار داشت که فعلا قصد ازدواج ندارد و زیاد به این موضوع فکر نمی کند. سحر قریشی سال گذشته در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت:من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

اما وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت : نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و کارهای مهم تری دارم.

با این اظهارنظر خانم سحر قریشی عملا برخی شایعات درباره ازدواج نکردن وی به واقعیت پیوست.

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی و همسرش امید علومی

نحوه ورود سحر قریشی به تلویزیون :

سحر قریشی : من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.

وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود. وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

آقایان ایرانی اعتقاد دارند که خانم‌ها بدون آرایش جذاب نیستند و خانم‌ها به این دلیل آرایش می‌کنند که اعتماد بنفس‌شان بالا برود

سحر قریشی : فکر می‌کنم آن دسته از آقایان که این حرف را می‌زنند، خودشان اهل آرایش هستند چون می‌دانید که دقیقا این اتفاق زیاد شده، الان در فضای مجازی شاهد اتفاقات عجیب و غریبی هستیم. پیش از این ما تنها به خانم‌ها می‌گفتیم جراحی زیبایی انجام ندهند اما امروز باید به آقایان هم بگوییم که جراحی زیبایی نکنید و چهره خود را از حالت مردانه و ایرانی خارج نکنید. به نظر من وقتی ما خودمان و سن‌مان را باور داشته باشیم نیازی به آرایش نداریم. شما دقت کنید به عزیزانی که خارج از کشور هستند، به هیچ وجه آرایش زیادی روی صورتشان نیست. به خصوص برای دختر خانم‌ها آرایش غلیظ اصلا کار شیک و پسندیده‌ای نیست. مادر من برایم تعریف می‌کند که در زمان‌های گذشته برای اینکه بتوانند یک خانم متاهل را از یک خانم مجرد تشخیص بدهند، از روی آرایش صورت و رنگ موها این کار را انجام می‌دادند اما امروز دقیقا برعکس شده است. دختر خانم‌های مجرد آرایش زیاد و غلیظ دارند و خانم‌های متاهل بدون آرایش هستند. احساس می‌کنم، من سحر قریشی و یا سایر همکارانم در این حرفه باید تلاش کنیم و این فرهنگ را دوباره زنده کنیم و به مردم اعتماد به نفس و حال خوب رو برگردانیم، البته نه با زور، بلکه با آرامش.

اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

از یک چالشی مثل چالش بدون آرایش خیلی استقبال نشد

سحر  قریشی : من خودم چالش بدون آرایش را دوست نداشتم. چون از سلبریتی‌ها شروع شد، وقتی شما هنرمندی، وقتی شغلت متفاوت است و به اقتضای شغلت مجبوری شو اجرا کنی. شوی من(سحر قریشی) همین عکس‌هایی هست که از من منتشر می‌شود. همین جاهایی هست که می‌روم و همین لباس‌هایی هست که می‌پوشم. مثلا من جز بازیگرانی هستم که ساده لباس می‌پوشم. چون معتقدم لباس‌های من باید طوری باشد که طرفدارهای من بتوانند به راحتی آن لباس‌ها را تهیه کنند. البته ممکن است در شرایطی هزینه بیشتری برای لباس صرف کنم اما به نظر من بهتر است که این اتفاق پیش نیاید. من هنرمندم و موظف هستم که مرتب و منظم در جامعه حضور پیدا کنم، با یک آرایش ساده و پوششی که مناسب با عرف جامعه است. الان شرایط به گونه‌ای شده که سلبریتی‌ها ساده‌تر از مردم عامه لباس می‌پوشند.

وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند. قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد:

به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.

وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

Sahar-Ghoreyshi-9 (Custom)

عکس کودکی سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

عکس سحر قریشی در جسن تولد برادش :

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی

سحر قریشی : شیفته آراستگی هستم

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

سحر قریشی : دلبستگی من به محیط آرایشگاه

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم. آراستگی جزوی از یک زن است و خانم ها باید همیشه به این موضوع اهمیت دهند. با وجود اینکه گاه پیش می آمد به لحاظ مالی هم در شرایط خوبی به سر نمی بردم اما از رفتن به آرایشگاه دریغ نمی کردم چون می دانستم که رفتن به آنجا باعث تقویت روحیه ام می شود.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (2)

ذات زن و زیبایی : 

آدم ها، وقت هایی که دل تنگ هستند به یک سمتی پناه می برند و از آنجایی که ذات زن با زیبایی گره خورده است به همین خاطر وقت هایی که به لحاظ روحی دچار خلاء شده است دوست دارد که زیبایی اش را افزون کند. نحوه آفرینش آنها به گونه ای است که به زیبایی گرایش بیشتری دارند و پرداخت به این مقوله روح آنها را آرام می کند و انرژی زیادی را به آنها می دهد، به همین خاطر افرادی که در زمینه هنر و تجارت در تمام دنیا فعالیت می کنند، سعی دارند سلیقه زنانه را در طراحی و تولید محصول شان لحاظ کنند چون می دانند وقتی نظر آنها را تامین کنند و توجه آنها به سمت شان جلب شود، احتمال موفقیت شان بالا می رود.

فکر نمی کنم این موضوع ساده، احتیاجی به پنهان کاری داشته باشد چون شما هر چقدر که با مردم صادق تر باشید، آنها بیشتر حرف هایتان را باور می کنندو متوجه می شوند شما چیزی برای پنهان کردن برای آنها ندارید و ازت اینکه حس واقعی تان را بدون پنهان کاری با آنها در میان می گذارید، خوشحال می شوند.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (3)

سحر قریشی : مردم از صداقت خوشحال می شوند

سحر قریشی : مردم بیش از هر چیزی از صداقت خوشحال می شوند، از اینکه می بینند جنس زندگی هنرمندشان شبیه به خودشان است با او بیشتر همذات پنداری پیدا می کنند و وقتی شما با این موضوع خوشحال می شوید چه لزومی دارد به دروغ چیزی دیگری را بگویید تا مبادا دیگران شما را به ساده انگاری متهم کنند. حتی اگر چنین اتهامی وجود داشته باشد، باز هم نباید به خاطر ترس، صداقت را پنهان کرد.

مردم با نقش هایی که بازی می کنیم حسابی درگیر می شوند و آن را باور می کنند. حس باورپذیری آنها واقعا جالب و خوشایند است. هیچ وقت یادم نمی رود، سال ها قبل وقتی که در سریال دلنوازان بازی می کردم مردم وقتی من را در کوچه و خیابان می دیدند مرا مورد نصیحت قرار می دادند یا به من می گفتند: «خجالت نمی کشی به همسرت نمی رسی!» این حرف ها از سویی خوشایند بود اما از سویی برایم سوال برانگیز بود که چطور مردم تا این حد درگیر نقش یلدا شدند؟

بیوگرفای سحر قریشی

همسر سحر قریشی :

سحر قریشی در برنامه دید در شب رضا رشیدپور اعلام کرد که با امید علومی نامزد کرده است که در ادامه عکس سحر قریشی با همسرش امید علومی را میبینید :

سحر قریشی

فیلم مصاحبه سحر قریشی با شبکه تی وی پلاس :

پیشنهاد میکنم این مصاحبه دیدنی با خانم سحر قریشی را از دست ندین در این کلیپ مجری از خانم قریشی درباره قهر بودنش با الناز شاکردوست میپرسه و خیلی سوالات دیگه که بهتره خودتون ببینید

فیلم های سینمایی سحر قریشی

۱۳۸۸ لج و لج‌بازی  || ۱۳۸۹ دردسر بزرگ || ۱۳۸۹ همه چی آرومه

۱۳۹۰ گشت ارشاد || ۱۳۹۰ ساعت شلوغی || ۱۳۹۰ محرمانه تهران

۱۳۹۰ نار || ۱۳۹۰ دوباره با هم || ۱۳۹۰ اکباتان

۱۳۹۰ تو و من || ۱۳۹۰ نردبان چوبی || ۱۳۹۱ عبور از مه

۱۳۹۱ زن. مرد. زندگی... || ۱۳۹۱ نفس || ۱۳۹۲ پنج ستاره

۱۳۹۲ آنچه مردان درباره زنان نمی دانند || ۱۳۹۲ دربست آزادی

۱۳۹۲ نازنین (فیلم ۱۳۹۲) ||  ۱۳۹۲ آتیش بازی || ۱۳۹۲ روزگاری عشق و خیانت

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

مچموعه های تلویزیونی سحر قریشی :

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

شبکه خانگی سحر قریشی :

۱۳۸۹ حال خوب من

۱۳۹۰ نارمک (تهرانپارس)

۱۳۸۹ سیسیلی‌ها

۱۳۹۰ سه خط موازی

۱۳۹۱ بچه‌های لواسان

1393 مردی شبیه گرگ

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران + بیوگرافی کامل

    اظهارات جالب سحر قریشی درباره آرایش بانوان

جذاب ترین عکس های اینستاگرام سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون, بیوگرافی و زندگی نامه کامل سحر قریشی , سن سحر قریشی 30 می باشد, بهترین و زیباترین عکس های منتشر شده از سحر قریشی, عکس های سحر قریشی و همسرش امید علومی به همراه خانوادش

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بیوگرافی کامل سحر قریشی + عکس های جدید در سایت تفریحی و سرگرمی پارلین

سحر قریشی

عکس متفاوت منتشر شده از سحر قریشی در سال 96

سحر قریشی

گالری عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران, عکس سحر قریشی و همسر اولش, عکس های سحر قریشی و همسرش امید علومی, بیوگرافی و زندگی نامه سحر قریشی, بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

عکس سحر قریشی با دست و پای شکسته

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

عکس های سحر قریشی و همسرش امید علومی

   بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

عکس سحر قریشی و مادرش

گالری عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران, عکس سحر قریشی و همسر اولش, عکس های سحر قریشی و همسرش امید علومی, بیوگرافی و زندگی نامه سحر قریشی, بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

  بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

عکس های جذاب اینستاگرام سحر قریشی در بخش گالری عکس بازیگران پارلین

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

عکس شاهرخ استخری و سحر قریشی در لباس عروس

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه, عکس اینستاگرام سحر قریشی و همسر دومش امید علومی + بیوگرافی, علت جدایی سحر قریشی از زبان همسر اولش مهدی اخوان

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

عکس متفاوت از سحر قریشی و همسرش امید علومی کنار دریا

عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

بیوگرافی و عکس های سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

  عکس های جذاب سحر قریشی و همسرش + فیلم مصاحبه

منبع : سحر قریشی

http://parlyn.net/sahar-ghoreyshi.html





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : جمعه 6 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی